Friday 12 August 2011

Kami akan kembali

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Selamat Berpuasa untuk hari ke 13 Ramadhan :-)

Kami ingin meminta maaf kerana dah lama tak update blog kami ni. Kedua-dua kami sibuk sedikit dengan kerjaya utama kami. Insya Allah setelah semua urusan kerja kami selesai, kami akan kembali aktif mengupdate blog(kami bertambah sibuk di bulan Ramadhan ! huhu). Walaubagaimanapun, proses jualan adalah seperti biasa, jadi jangan segan silu untuk scroll entry kami untuk dapatkan harga-harga yang istimewa.

Dalam masa sebulan ni, pelbagai berita untuk kami.. Mama Watie akan berpindah ke Melaka pada tahun hadapan. Mom&Baby House akan meneruskan  perniagaan seperti biasa dan akan membuka cawangan di Melaka pula :-) Manakala saya, sibuk sedikit dengan urusan kerja dan akan turut berpindah ke Putrajaya pada bulan hadapan :-).

Sedikit makluman untuk para pelanggan kami
Bermula pada bulan Oktober 2011, Mom&Baby House akan beroperasi di Putrajaya dan Kelang iaitu untuk sesi COD dan penerangan produk manakala operasi delivery di sekitar Kuala Lumpur, Petaling Jaya akan dijalankan selepas waktu kerja sahaja(5.30pm-7pm). Operasi penghantaran pos adalah seperti biasa. 
Bermula bulan Januari 2012 pula, Mom&Baby House melangkah setapak lagi iaitu beroperasi di Melaka .

Tunggu yea Mama-mama di Putrajaya dan Melaka!

0 comments:

Post a Comment