Friday 23 November 2012

Kurus Dengan Felinna Inchloss Lotion

Berita baik untuk semua mommies!

Pada semua mommies yang masih belum dapat mengembalikan bentuk badan..apa kata mommies semua cuba produk yang terhangat..yang terHOT di pasaran sekarang..



inilah produk yang sangat2 laris sekarang ni..Felinna Inchloss Lotion..mari kita tgk kenapa produk ni sangat laris..sangat best..sangat unik dan sangat2 digalakkan untuk mencuba..

Lotion yang wangi dan tidak terlalu panas malah ianya dingin dan
mesra pengguna dan amat sesuai buat ibu dalam pantang.

Hanya sekali sapuan anda dah boleh lihat perbezaan inci anda jadi pastikan ukur sebelum guna.

Lotion yang di formulasikan dari bahan-bahan semulajadi yang selamat.

Boleh di sapu pada bahagian tubuh yang hendak dikuruskan tidak kira pada lemak banyak atau sedikit.

FELINNA INCHLOSS LOTION telah  dibacakan 30 juzuk Al-Quran di Maahad tahfiz Bukit Mertajam
Penang.
(Semoga lebih dirahmati jadi jangan langkah simpan di tempat yang sesuai )

Boleh hilangkan double chin (sapukan secara tipis di bahagian dagu )

Telah mendapat kelulusan dari KKM & Logo Halal.. tiada ragu-ragu, dijamin selamat


Cara guna
Hanya sapu 2 kali sehari.. Pagi dan malam sebelum tidur sambil buat urutan ringan.. (gerakan membulat sampai lotion meresap.. Lotion ini tidak melekit, so ia amat selesa jika disapu sebelum tidur malam.. Kalau ada manusia lain yang tidur kat sebelah pon.. takde lah kita rasa bersalah sangat berbau busuk kan ;)

Harga : RM 75 (Semenanjung)
                        RM80 (Sabah dan Sarawak) 
Dan mommies semua juga boleh mecuba set slimming shaklee yang juga sangat berkesan dan selamat ..sapu di luar dengan Felinna Inchloss Lotion dan makan set shaklee ..pasti si suami akan tersenyum melirik melihat si isteri kembali anggun :-)


 

FORMULA KURUSKAN BADAN DENGAN SHAKLEE
BAKAR - BUANG - BINA


Langkah Pertama : Detox

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Herb-lax tidak digalakkan diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak.

Langkah Kedua : Memecahkan lemak

Lechitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran.

Langkah ketiga : Membina otot dengan Protein

Protein sangat diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika anda ibu yang menyusukan anak, tidak digalakkan untuk  mengambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan ESP (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan)


SO, untuk maklumat lanjut..untuk mommies yang ingin mencuba set slimming yang ditawarkan..jangan segan2 hubungi kami yer..:-)






 










0 comments:

Post a Comment