Sunday 31 July 2011

Shaklee: Mengapa Performance Drink?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari ni hari pertama kita menjalani ibadah berpuasa. Anda masih tercari-cari minuman untuk berbuka dan bersahur? Apa minuman wajib yang perlu ada di rumah untuk kita kekal bertenaga? Kalau di rumah saya, dah tentulah Performance Maximum Endurance Sports Drink by Shaklee atau lebih dikenali sebagai Performance Drink.



Mengapa Performance Drink?
  • Performance Drink ini menggunakan rumusan Eksklusif Opticarb iaitu ia memberi karbohidrat untuk mengekalkan daya ketahanan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan kadar segera. 
  • Ianya juga membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting di dalam badan kita untuk membantu mencegah penyahhidratan
  • Ianya juga terbukti secara klinikal untuk memelihara paras gula dalam darah untuk tenga otot dan paras bendalir bagi proses penghidratan 
Kebiasaannya, Performance Drink ini digunakan oleh para atlet untuk kekal bertenaga. Performance Drink juga sesuai untuk diambil semasa sedang berpuasa memandangkan kita tidak mengambil sebarang makanan dan minuman pada siang hari, ianya dapat mengekalkan tenaga, menggantikan nutrien yang hilang, meningkatkan kecergasan dan mengembalikan tenaga secara segera semasa berbuka. Berita baiknnya, isteri, suami, adik, abang atau sesiapa sahaja boleh mengambil Performance Drink ini :-)

Bagaimana cara peminuman?

Ia didatangkan di dalam bentuk serbuk sebanyak 539gram di dalam satu bekas. Anggaran hidangan bagi sebekas ini adalah sebanyak 19 hidangan atau lebih. Anda boleh letakkan 2-3 sudu besar di dalam segelas air masak atau air sejuk anggaran 180ml. Boleh juga guna shaker atau hanya kacau sahaja. Ambil sewaktu sahur dan juga sewaktu berbuka. Anda boleh juga dicampurkan dengan apa-apa sahaja air minuman. Saya campurkan dengan air Tropicana Twister :-) 

Perisa Performance Drink
Lebih menarik lagi, Performance Drink ini didatangkan dengan berperisa Natural Orange. Jadi ianya lebih sedap!

Harga bagi satu bekas Performace Maximum Endurance Sports Drink ini ialah RM82.50.

Walaubagaimanapun, sempena Bulan Ramadhan yang penuh rahmat ini kami menawarkan harga istimewa bagi setiap pembelian pakej Shaklee :-). Klik di sini untuk maklumat lanjut. Untuk pembelian secara paypal pula, klik di sini. Manakala bagi pembelian pakej Shaklee di sekitar PWTC pada waktu bekerja, COD diterima dan penghantaran adalah percuma (kami akan menolak RM5 harga penghantaran bagi setiap pakej :-)).

Happy Shopping with us! :-)

0 comments:

Post a Comment